Home

Eterna pregunta. Els autònoms sabem que, sempre, s’ha d’invertir un temps en aquesta tasca. N’hi ha que fins hi tot ho comptabilitzen als seus pressupostos (sense dir-ho al client per al qual va el pressupost, és clar). Però en el freelancisme buscar clients és una tasca que no s’ha de deixar de fer mai.

Què inclou per a mi aquesta tasca?

Una recerca constant:

  • Envia cv’s a ofertes publicades: malgrat no busquin un freelance, per què no proposar-los a l’empresa aquesta via?
  • Proposar-te com a professional a les empreses, persones i entitats per a les quals creus que t’agradaria treballar.
  • Construir-te una reputació online atractiva i curosa, per a que et trobin les possibles empreses o persones que estiguin cercant.

Una actitud activa:

  • Anar a entrevistes de feina amb bona actitud, obert a propostes, encara que a priori, semblin que nos ens agradin.
  • Anar a networkings, reunions grupals, conferències, actes que et despertin interès i on creguis trobaràs gent interessant.
  • Portar les targetes sempre a sobre: qui sap, en quin moment, et trobes parlant amb algú que potser et necessiti.

Un seguiment constant:

  • No descartis mai un projecte fins que et diguin que no.
  • No abandonis mai un contacte que en algun moment, va semblar que et podia donar feina.
  • I  fins i tot, si algú et va dir que no… Continua provant-ho! Al cap d’un temps, amb una proposta alternativa…

 

Sort!

 

 

 

 

 

About these ads

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s